Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

the pink knight

εγώ παιδιά αλλιώς τους είχα στα μυαλό μου τους ιππότες. κάπως γαμάω κ δέρνω κ τα σπάω όλα να πούμε. κάπως έτσι δηλαδή.


ή έτσι


ορίστε ένας πρόπερ ιππότης


έστω ρε παιδί μου αυτόν (οκ, λίγο φλώρος αλλά έχει άλογο)




καταλαβαίνετε την έκπληξη μου όταν διάβασα την παρακάτω είδηση:

"Ιππότης της Λεγεώνας της Τιμής η ηθοποιός Μιμή Ντενίση"


όμως άμα του κάνει του κυρίου πρέσβη η μιμή...


εμένα δε μου πέφτει λόγος, μου πέφτει;

21 καροτάκια:

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα

Η ποτης!

efou

λοοοοοοολ!
πάντως κούνελε, νομίζω ότι την αδικείς την ιππότισσά μας, αυτές οι φώτο είναι πριν πάρει τον τίτλο, τώρα σίγουρα θ'αλλάξει εμφάνιση και θα κυκλοφορεί με πανοπλία!

Χριστίνα Ανέφελη

Απαπαπα... Τι τους έπιασε; Ούτε ως μαύρο χιούμορ δεν μπορώ να το εκλάβω. Γιατί pink knight όμως; Εμένα προς το γκρίζο μου φέρνει, τώρα πια...

Καλό Σ/Κ γειτονούλη!

bunnysuicides

σκύλε, μάλλον ο πρέσβης το τσούζει λιγουλάκι, η ιππότης μας μόνο για φυσικό χυμό την κόβω

αχ efou, ας ήξερα να δουλεύω το photoshop...

σε παρακαλώ ανέφελη, όχι κ γκρι η μιμή! κάθε 15νθήμερο τα βάφει, αφού σκέφτεται να πάει στο κομμωτήριο του προηγούμενου ποστ για να της βγαίνει φθηνότερα! καλό σ/κ γειτόνισσα!

Shiroi Taka

Για μισό λεπτό, το πρώτο που χρήζει διευκρινήσεως είναι τι είδους "τιμής" ιππότισσα είναι: αυτής που μεταφράζεται honour ή αυτής που μεταφράζεται price; Γιατί, αν είναι το δεύτερο, πάω πάσο...

Boneapart

"Οιιππόται, οι ιππόται κουτσοπίναν πότε πότε
κι απ΄το πότε πότε πότε καταλήξαν όλοι πόται...

Οι ιππόται, οι ιππόται μα κανείς να μην το πει
γίναν πόται κι από τότε όλοι ήτανε στουπί..."

Κουνελάκι, στην εν λόγω κυρία ταιριάζει περισσότερο η συνέχεια του τραγουδιού του Νίκου Κυπουργού.

"Αι ωραίαι δεσποσύναι μπεκροπίναν και εκείναι
κι απ' το πίνε πίνε πίνε δες πως δες πως δες πως είναι!"

Τώρα τί πίναν... δε διευκρινίζεται...

:P

bunnysuicides

shiroi είσαι γγγγαμάτη!!!


χαχαχαχαχα boneapart, καλό! όμως λίγο άσχετο, το τραγούδι μιλάει για "ωραίαι δεσποσύναι"

Raven

Καλά, το ήξερα ότι οι Γάλλοι το είχαν κάψει, όχι και έτσι όμως!

Χαχαχαχα!!! Πάντως μου έφτιαξε την μέρα η είδηση... Όλα είναι πιθανά :)

Boneapart

Κούνελεεεε! Για το γενικότερο image της. "Δες πως είναι. Δες πως είναι"...

bunnysuicides

raven κ εγώ γέλασα τόοοσο πολύ με την είδηση. κύριε πρέσβη, μας κακομαθαίνετε!

boneapart, το κατάλαβα, απλά ήθελα να πω κ την κακία μου..!

DaisyCrazy

Εμ.. ναι σου πέφτει! Ακούς εκεί ιππότης η Μιμή! Α Σ Χ Ε Τ Ο ! ! !
Πως τα κατάφερε άραγε; Έβαλε την πανοπλία;

Ανώνυμος

Αχ χαίρομαι, χαίρομαι αφάνταστα!!!
Ε γιατί άμα τα κατάφερε η Μιμή να γίνει ιππότισσα... τότε υπάρχει ελπίδα και για μας τις κακομοίρες! :)

JD

τι πινει αυτη η Μιμη τοσα χρονια τωρα;;; (χωρις πλακα πρεπει να μας πει γιατι πρεπει να ειναι ποιοτικη πρεζα,την βασταν τα ποδια της χρονια τωρα)

Καλημερα κουνελε!

ΠανωςΚ

The Knight Who Says... Μιμή!

fieryfairy

Πάλι με έκανες και γέλασα, κούνελε, να'σαι καλά.

[την ιστορία με τον καφέ πότε θα τη γράψεις; :-p]

efou

looooool ΠάνωςΚ!!!
ΜιμήΜιμήΜιμή!

NdN

Αν έγινε η Μιμή ιππότης τότε μπορώ και εγώ να ελπίζω ότι κάποια στιγμή θα με κάνει η Βασίλισσα...Sir.

Τότε θα αλλάξω το blog για να γίνω ο Sir NdN.

Καλό βράδυ!

bunnysuicides

μα dorothea, ο πρέσβης το είπε ολοκάθαρα: ο γαλλικός πολιτισμός ακτινοβολεί στην ελλάδα εξαιτίας της, κάτι σα τον ζιλ ντασέν δηλαδή!(από στιγμή σε στιγμή περιμένω να πέσει κ εκείνη η φωτιά να με κάψει)

α βρε ατίθαση που θες να γίνεις κ ιπότισσα, πάνε κάνε κανα μάθημε σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στην αδεφή σου! :-Ρ

jd, Παίζει να πίνει τσιμέντο εξού κ η σφριγηλή επιδερμίδα

πανωςκ ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!! ΛΕΜΕ ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!

fieryfairy καλωσήρθες! :-)
θα τη γράψω στ' αγγλικά για να καταλαβαίνουν όλοι. μόλις ξεπεράσω βέβαια αυτό το κόμπλεξ αποδοχής που απέκτησα πρόσφατα...:-ΡΡΡ

σιρ νουντουνού καλωσήρθες! στείλε κανα βιογραφικό στη βασίλισσα, ποτέ δεν ξέρεις!

mafaldaQ

Τι να σχολιάσω εγώ τώρα; 3 μέρες στο Ελληνοτουρκικό το έχω διηγηθεί αυτό το Post στα ελληνικά, στα αγγλικά και στα τούρκικα... Lol

bunnysuicides

χαχαχαχα! πρώτα το έμαθαν τα παιδιά κ μετά η ντενίση!

JD

πανωςκ! απλά Θεός..που θυμήθηκες τους Monty Pythons???μπράβο!

  © Blogger template 'Salji Fuji' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP